Як оцінити виручку: 10 практичних кейсів

Як оцінити виручку: 10 практичних кейсів

Як оцінити виручку: 10 практичних кейсів

4564
Виручка – це об’єкт обліку, який є у кожної компанії. З показника виручки починається справжня фінансова звітність. Виручка є одним з ключових показників фінансової звітності та багато в чому визначає фінансовий результат для цілей оподаткування. Тож правильна і достовірна оцінка виручки є безсумнівно важливою для будь-якої компанії.
Впровадження МСФЗ 15 “Виручка по контрактам з клієнтами” для багатьох компаній змінило не тільки модель визнання виручки, але й правила її оцінки. І чим “доросліший” бізнес, тим складніше його бізнес-процеси, тим більше питань навколо оцінки виручки.
Ви впевнені, що правильно здійснюєте оцінку виручки?
Ви пам’ятаєте ситуації, коли виручка може не дорівнювати договірній сумі?
Ви знаєте, як уникнути дисконтування при оцінці виручки?
Ви застосовуєте сценарний підхід при оцінці виручки?
Ви готові до аналізу та розкриття щонайменше 10 ситуацій, в яких COVID може вплинути на виручку?
Щоб впевнено і позитивно відповісти на ці питання, щиро радимо приєднатися до вебінару Олени Харламової “Як оцінити виручку: 10 практичних кейсів”!
Неправильна оцінка виручки може не тільки спотворити фінансовий стан, викликати негатив у власників та інвесторів, але й загрожує податковими штрафами, донарахуваннями та іншими санкціями, яких можна уникнути, якщо вчасно розібратися з тонкощами оцінки виручки від договорів з клієнтами.
Ми готові поділитися з Вами знаннями і досвідом впровадження МСФЗ 15 “Виручка по контрактам з клієнтами” на практичних прикладах з оцінки виручки. Ці знання стануть Вам у нагоді при підготовці облікової політики щодо виручки, винесенні професійного судження при її оцінці, а також нададуть впевненості в обговоренні питань оцінки виручки з податківцями та аудиторами.

Ваші ключові переваги участі в онлайн-курсі:

  • 10 практичних кейсів оцінки виручки з типовими розрахунками та схемами бухгалтерських проведень
  • 10 excel-таблиць, які допоможуть Вам розібратися з оцінкою виручки в різноманітних ситуаціях
  • 12 ситуацій потенційного впливу COVID на виручку, які що не можна пропустити при підготовці МСФЗ-звітності
  • економія як мінімум 25 годин часу на самостійний пошук і систематизацію ключової інформації щодо оцінки виручки
  • 40+ слайдів роздаткового матеріалу в електронному форматі

 

Кому буде корисний цей вебінар:

Вебінар буде цікавий і корисний головним бухгалтерам, бухгалтерам, внутрішнім аудиторам, фінансовим директорам, працівникам аудиторських компаній.


Зручність оплати:

Оплатіть зручним способом (платіжною картою VISA або MasterCard, Приват 24, за реквізитами чи рахунком).

Гарантії:

Ми гарантуємо повернення платежу в разі Вашої відмови в участі в заході не менш ніж за 24 години до його початку або надання запису в інший зручний для вас час.

 

  • Ключові вимоги МСФЗ 15 до оцінки виручки
  • 5 застережень щодо змінної оцінки виручки за контрактами з клієнтами
  • Кейс 1 – продаж із розстрочкою платежу
  • Кейс 2 – оцінка виручки за умови можливого повернення товару
  • Кейс 3 – оцінка виручки за умови надання знижки за дострокову оплату
  • Кейс 4 – оцінка виручки за умови подальшого технічного
    обслуговування
  • Суттєвий компонент фінансування в контракті з клієнтом
  • Кейс 5 – оцінка виручки за умови суттєвого компоненту фінансування та права на повернення
  • Кейс 6 – оцінка виручки за умови отримання довгострокових авансів
  • Ставки дисконтування при суттєвому компоненті фінансування з відстрочкою платежу
  • Кейс 7 – ставки дисконтування при суттєвому компоненті фінансування з відстрочкою платежу
  • Ознаки відсутності суттєвого компоненту фінансування
  • Як уникнути дисконтування довгострокових авансів отриманих
  • Кейс 8 – оцінка виручки в операціях з бонусами, подарунками, безоплатними товарами та послугами
  • Кейс 9 – оцінка виручки в операціях зі знижками
  • Кейс 10 – оцінка виручки в операціях з подарунковими картами і бонусами
  • COVID і виручка: що не можна пропустити при підготовці МСФЗ-звітності
User Avatar
Засновник та гендиректор Агентства з МСФЗ, партнер Міжнародної академії сертифікації бухгалтерів і аудиторів, віце-президент всеукраїнської громадської спілки “Палата аудиторів і бухгалтерів України”, сертифікований аудитор, AССА DipIFR, ICFM, CAP, ТОР-35-IFRS-PROFESSIONAL, доктор економічних наук, експерт з МСФЗ

Reviews

Середній рейтинг

0
(0 rating)

Detailed Rating

0
0
0
0
0
Ціна 800.00 700.00
Лектор Олена Харламова
Тривалість 2+ години
Слухачів 50 слухачів
Дата 24/7, запис трансляції
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
Compare
Список побажань 0
Відкрити сторінку Продовжити покупки